
به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران (ایزیپو)؛ این تفاهمنامه با حضور «رضا انصاری»، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، و «محمود شایان»، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، روز دوشنبه امضا و مبادله شد.
براین اساس؛ هدف از انعقاد این تفاهمنامه ارائه انواع خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات تلفیقی از محل منابع داخلی بانک و منابع شرکت شهرکهای صنعتی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به میزان حداکثر ۴ همت در حمایت از تولید و اشتغال پایدار است.
گفتنی است؛ شرکتهای شهرکهای صنعتی استانی با انعقاد قرارداد عاملیت نسبت به انتقال سهم استانی خود به حسابی نزد بانک صنعت و معدن تحت عنوان سهم واگذارنده اعتبار اقدام میکنند تا وجوه واریزی با منابع داخلی بانک تلفیق و به معرفی شدگان از سوی شرکتهای استانی پرداخت شود.