آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها

الف دوشنبه 25 اسفند 1404 - 14:41
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با اشاره به تلاش‌های فعالان این حوزه از زمان آغاز تنش‌های منطقه‌ای، اعلام کرد که هیچ‌گونه کمبود بنزین در استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی نمی‌شود و در صورت نیاز، سوخت از سایر استان‌ها تامین خواهد شد.

به گزارش فارس؛ رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت، در گفت‌وگویی، اظهار داشت: از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی، با تلاش تمام فعالین حوزه، کمبودی در تامین سوخت نداشته‌ایم.وی با تاکید بر اندیشیده شدن تدابیر لازم برای سناریوهای مختلف، افزود: اطمینان می‌دهیم که در دو استان تهران و البرز با هیچ‌گونه کمبود بنزینی مواجه نخواهیم شد و کمک‌رسانی سوخت از استان‌های دیگر انجام خواهد شد.

نواز همچنین از مردم درخواست کرد تا حتماً در مراجعه به جایگاه‌های سوخت، کارت سوخت شخصی را به همراه داشته باشند و از آن استفاده کنند. اولویت اول ارائه سوخت به شهروندان با کارت شخصی است و کارت‌های اضطرار تنها برای موارد ضروری در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا صبور باشند و تنها کسانی که واقعاً نیاز به بنزین دارند به جایگاه‌ها مراجعه کنند. اطمینان داشته باشید که توزیع سوخت به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.