اقتصادنیوز:مقامات عربستان، مصر و امارات بر ضرورت اولویت دادن به گزینه گفت وگو و ابزارهای دیپلماتیک برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از الجزیره، محمد بن سلمان ولی عهد عربستان و محمد بن زاید رئیس امارات به صورت تلفنی در خصوص تحولات منطقه رایزنی کردند.
آنها بر ضرورت اولویت دادن به گزینه گفت وگو و ابزارهای دیپلماتیک برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.
علاوه بر این بدر عبدالعاطی وزیر امورخارجه مصر و عبدالله بن زاید همتای اماراتی وی طی رایزنی های مشترک بر ضرورت در پیش گرفتن راه حل سیاسی برای حفظ امنیت وثبات در منطقه تاکید کردند.
در دیدار میان مسئولان مصر و امارات، بر اهمیت حل و فصل سیاسی بحران ها تاکید شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.