وزارت اطلاعات: بازداشت 18 نفر مرتبط با شبکه اینترنشنال

عصر ایران یکشنبه 24 اسفند 1404 - 20:36
وزارت اطلاعات هشدار می‌دهد برابر ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی و قانون تشدید مبارزه با رژیم صهیونیستی با افرادی که در شرایط جنگی به عنوان ستون پنجم دشمن عمل نمایند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
وزارت اطلاعات از شناسایی و بازداشت 18 نفر از مزدوران شبکه تروریستی اینترنشنال خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، 18 نفر از مزدوران شبکه تروریستی اینترنشنال (ستاد رسانه‌ای اسرائیل) که اقدام به ارسال تصاویر محل بمباران های دشمن صهیونیستی-آمریکایی و موقعیت حضور نیروهای اورژانس، امداد و نجات، ایست و بازرسی و... به دشمن می‌کردند، بازداشت و 21 نفر دیگر مشمول برخورد قضایی مقتضی شدند.
 
این روند با اقتدار استمرار دارد. وزارت اطلاعات هشدار می‌دهد برابر ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی و قانون تشدید مبارزه با رژیم صهیونیستی با افرادی که در شرایط جنگی به عنوان ستون پنجم دشمن عمل نمایند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.