چند نفر از تیم ملی فوتبال زنان تصمیم به بازگشت گرفتند ؟

پارس نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 16:59
تاکنون کاپیتان و خانم گل فوتبال زنان ایران به همراه 4 نفر دیگر «وطن» را انتخاب کردند.

هفت نفر از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان تصمیم به اقامت در استرالیا گرفته بودند که تاکنون  پنج نفر از این تصمیم منصرف شده و در حال بازگشت به ایران هستند.

به گزارش پارس نیوز ،  وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که زهرا قنبری، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران انصراف خود را از پیشنهاد اقامت در استرالیا اعلام کرد و تا ساعاتی دیگر در حال عزیمت به مالزی است تا به آغوش وطن باز گردد.

پیش از این هم محدثه زلفی و سپس مونا حمودی، زهرا سربالی و زهرا مشکه‌کار، سه بازیکن و یک عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان از این تصمیم صرف نظر کردند و بلافاصله به مالزی رفتند تا در کنار سایر هم تیمی‌های خود به کشور بازگردند و بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

در این اساس از میان هفت نفری که تصمیم به اقامت در استرالیا گرفته بودند، پنج نفر در حال بازگشت به ایران هستند.

منبع: ایسنا

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.