ببینید | واکنش عراقچی به ادعای تیم مذاکره‌کننده آمریکایی: من هرگز به ویتکاف نگفتم که ...

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 07:01
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفت وگو با شبکه MS NOW گفت: مجری: اجازه دهید خیلی سریع درباره مذاکرات پیش از آغاز جنگ بپرسم. آیا شما معتقدید استیو ویتکاف و جرد کوشنر مذاکره‌کنندگانی با حسن نیت بودند و مواضع ایران را به‌درستی به کاخ سفید منتقل می‌کردند؟ گزارش‌هایی منتشر شده که شما در مذاکرات بر سر آن‌ها فریاد زده و تهدید کرده‌اید که ایران به اندازه ساخت یازده سلاح هسته‌ای اورانیوم غنی‌سازی کرده است. می‌خواهم درباره آن مذاکرات در روزهای پایانی پیش از جنگ واقعیت را از زبان شما بشنویم.عراقچی: نمی‌دانم آن‌ها چه چیزی را به رئیس خود منتقل کرده‌اند. آنچه من می‌دانم این است که در بیست‌وششم فوریه، زمانی که در ژنو دیدار کردیم، توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. همان‌طور که وزیر خارجه عمان، که نقش میانجی را داشت، گفت، این پیشرفت قابل‌توجه بود./ایرنا

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.