بدبخت شدیم! + ویدئو | فیلم سلفی شهروند آمریکایی برای قیمت نجومی بنزین در جایگاه سوخت + ویدئو

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 18:34
یک شهروند کالیفرنیایی در فیلمی که شبکه اجتماعی منتشر کرده است با اعتراض به قیمت بنزین می‌گوید: «بدبخت شدیم.»

به گزارش همشهری آنلاین، «ما بدبخت شدیم. خیلی بدبخت شدیم. وای خدای من. ۸ دلار برای هر گالن بنزین در کالیفرنیا.» اینها جملات یک جوان آمریکایی در یک جایگاه سوخت است.

ترامپ در کمپین‌های انتخاباتی خود شعار «بنزین ارزان» را تکرار می‌کرد اما پس از حمله به ایران، نرخ بنزین در این کشور به‌دنبال مدیریت هوشمند ایران در تنگه هرمز، رکورد خود در دوره اول و دوم ریاست‌جمهوری وی را شکست.

حالا هر روز فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از اعتراض آمریکایی‌ها به افزایش قیمت بنزین منتشر می‌شود؛ این شهروند کالیفرنیایی می‌گوید: «واقعا نگاه کنید. این قیمت واقعی هست. من قبلا هرگز همچین چیزی ندیده بودم. خدای من»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.