نصب بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در شهر تهران

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 15:02
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از نصب بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در شهر تهران خبر داد.

نصب بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با آیین آغاز بهره‌برداری از دو مرکز راهبردی نوین و رونمایی از سند اطلس تاب آوری شبکه توزیع برق کلانشهر تهران که با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مقامات صنعت برق کشور در مجموعه برق پایتخت برگزار شد، مصطفی رجبی مشهدی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه بهره‌برداری از این مراکز منجر به بهبود قابل ملاحظه مدیریت توزیع انرژی شبکه برق شهر تهران خواهد شد از نصب بیش از یک میلیون کنتور هوشمند در شهر تهران و بیش از شش میلیون و ۶۰۰ هزار کنتور هوشمند در کشور خبر داد.

 وی گفت: با افتتاح این مراکز به عنوان گامی موثر در مسیر هوشمند سازی شبکه برق قادر خواهیم بود در شرایط اوج مصرف برق تابستان به منظور پرهیز از اعمال خاموشی برای مشترکان در راستای توزیع عادلانه انرژی اقدام به محدود سازی مشترکان پرمصرف کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.