دبل علیپور در اولین بازی بعد از جنگ!

خبرورزشی شنبه 23 اسفند 1404 - 08:09
دیدار منتخب مازندرانی‌های لیگ برتر و نساجی به تساوی رسید.

بازیکنان مازنی شاغل در لیگ برتر با توجه به شرایط کنونی و حمله آمریکا و اسرائیل راهی استان خود شده و البته تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کنند و از سوی دیگر، بازیکنان نساجی صدرنشین لیگ یک هم با نظر رضا عنایتی، سرمربی این تیم به همراه خانواده‌هایشان در شمال کشور به سر می‌برند.

شاگردان رضا عنایتی در کمپ قراخیل (حوالی قائم‌شهر) تمرینات آمادگی خود را برای حفظ آمادگی دنبال می‌کنند، دیداری تدارکاتی برابر تیم منتخب بازیکنان مازندرانی لیگ برتر در همین کمپ برگزار کردند.

در این دیدار، پیام رضانیا و امیررضا شیخی‌راد گل های تیم نساجی مازندران را به ثمر رساندند و هر دو گل تیم منتخب مازندران را علی علیپور زد. در ترکیب تیم منتخب مازندران بازیکنانی همچون شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، مرتضی پورعلی‌گنجی، سجاد آشوری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سعید صادقی، علیرضا عنایت‌زاده، امیرحسین محمودی و… بازی کردند.این دیدار دوستانه اولین بازی فوتبال در ایران با حضور بازیکنان لیگ برتری، آن هم پس از  شروع جنگ بود.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.