
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجمین جلسه فوقالعاده کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران این شرکت برگزار گردید.
این اقدام در راستای تدابیر پیشگیرانه، تقویت پایداری شبکه برق ۱۸ شهرستان حوزه عملیاتی شرکت با اولویت حفظ جان و سلامت همکاران در پی تحولات اخیر انجام شد.
در این نشست تخصصی، ضمن پایش مستمر وضعیت شبکه، آخرین اقدامات فنی و عملیاتی ایمن برای حفظ جریان برق در حوزه شرکت بررسی شد.
محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ضمن تأکید بر پایداری وضعیت موجود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تأمین برق مشاهده نمیشود و شبکه از ثبات کامل برخوردار است.
با این وجود، برای اطمینان خاطر کامل مشترکان عزیز، همه نیروهای عملیاتی در قالب ۳۴ گروه عملیاتی و با مجموع ۲۷۰ نفر پرسنل، در بالاترین سطح آمادهباش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرمترقبه ناشی از بحرانهای احتمالی، بتوانیم در اسرع وقت نسبت به برقراری مجدد برق اقدام نماییم.
در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت توضیحات جامعی پیرامون وضعیت فنی و عملکرد شبکههای توزیع ارائه و بر پایداری کامل آن تأکید و تصمیمات لازم درباره تأمین برق پایدار و تداوم خدمترسانی بیوقفه به مشترکان اتخاذ و به واحدهای عملیاتی ابلاغ شد.