
به گزارش تابناک، در جریان جنگ تحمیلی که رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار علیه کشورمان به راه انداخته اند، شاهد برخی اظهارنظرها از سوی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور هستیم که هزینه هایی برای کشور ایجاد می کند.
آقای پزشکیان! شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور حق دارید که در ارتباط با مسائل مختلف صحبت و اظهارنظر کنید، اما قبل از حرف زدن فکر کنید بعد هر آنچه که ذهن دارید را بر زبان بیاورید. بهتر است این نکته مهم به شما یادآوری شود که شما رئیس جمهور ایران هستید و ایران هم اکنون درگیر یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه ای است که ابرقدرت های دنیا، اروپایی ها و صهیونیست های منحوس با بیرحمانه ترین حالت در حال حمله به مناطق و شهرهای مختلف آن هستند.
بنابراین رئیس جمهور کشوری که اینگونه مورد طمع کفتارصفتان خارجی و برخی وطن فروشان داخلی قرار گرفته است، باید در بیان مسائل، صحبت ها و اظهارنظرهایش نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهد و کلمه ای از دهانش بیرون نیاد که در این شرایط بحرانی، کشور را به خطر بیندازد.
آقای پزشکیان! ای کاش قبل از اینکه برای ریاست جمهوری کاندیدا می شدید، صحبت کردن و آداب دیپلماتیک را از قبل می آموختید. ای کاش درک می کردید که وقتی شخصی به عنوان رئیس جمهور کشوری صحبتی می کند، حرفی می زند، این صحبت و این حرف و اظهار نظر به پای آن کشور نوشته می شود.
آقای رئیس جمهور! ای کاش می دانستید از روزی که به صندلی ریاست جمهوری تکیه زدید، رئیس جمهور هستید نه یک فرد عادی. ای کاش راحتی و تکرار عادت های گذشته را کنار می گذاشتید و در کسوت ریاست جمهوری، رفتاری در شان رئیس جمهور ایران از خود نشان می دادید.
آقای پزشکیان! آیا می دانید واقعا در حال نبرد با چه حرامی هایی هستیم؟ آیا بهتر نیست از گذشته فاصله بگیرید و به حال بچسبید و تمام تمرکز و هم غمتان را برای نجات کشور بگذارید؟ می دانید که بعضی از اظهارنظرهایی که می کنید در ضدیت با منافع کشور است. کمی از این بی خیالی خارج شوید و وضعیت را بهتر بسنجید و ببینید که در حال نبرد با دشمنان ذاتی و جانی اسلام و ایران هستیم. دشمنی که نه به نوزاد رحم می کند، نه به سالمند و نه به جوان و نوجوان.
آیا در این مقطع که ایران اسلامی درگیر نبرد با دشمنان بشریت و انسانیت است و از سوی کشورهای مرتجع منطقه و پایگاه های آمریکایی و صهیونیستی آنها مورد حمله قرار گرفته، زمان عذرخواهی از نوکران بی چون و چرای آمریکایی و صهیونیستی است؟ آیا این کشورهای بزدل و مرتجع که پایگاه ها و سرزمین های آبی و خاکی خود و هر آنچه امکانات و توان دارند را در اختیار دشمن صهیونیستی و آمریکایی قرار داده اند و صرفا چون ایران در حال دفاع از خود در برابر این تهاجمات ناجوانمردانه است، باید از آنها عذرخواهی کرد؟ واقعا چه در سر داری؟ آیا نباید به عنوان یک رئیس جمهور آداب دیپلماتیک را از بر باشید؟ آیا این انتظار بزرگی است؟
لااقل به عنوان یک فرد عادی و ایرانی از شما انتظار است که قبل از سخن گفتن اندکی تفکر و فکر کنید و به تبعات صحبت هایی که از زبان یک رئیس جمهور بیان می شود، بیاندیشید.
آقای پزشکیان! یک بار دیگر به شما این نکته مهم را یادآوری می کنیم: «در حال نبرد با دشمنان تا بن دندان مسلح اسلام و ایران هستیم، خواهشا اگر صحبت کردن بلد نیستی لااقل حرف نزن! اجازه بده که شر این بحران از سر کشور کم شود بعد درافشانی کن!»
خدا را شکر، با نگاهی به تیم رسانه ای حضرتعالی تا جایی که چشم کار می کند آدم می بینیم. اما آدم هایی که صرفا برای خودنمایی و پُز دادن پست هایشان به چشم می آیند چرا که در مواقع بحرانی و جنگ هایی از این دست که کشور با آن گریبانگیر است، به جای اینکه مرهمی بر درد باشند، بیشتر درد هستند.
آیا ممکن است یک درخواست از شما و تیم رسانه ای پرطمطراقتان داشته باشیم؟ شماها در روزهایی که کشور در آرامش به سر می برد و از جنگ خبری نبود هیچ خیر و برکتی برای کشور نداشتید، از شما تقاضامندیم که به همان روال زمان قبل از جنگ ادامه دهید با همان دست و فرمان مسیرتان را طی کنید، اکنون که کشور درگیر جنگ است دست به ابتکار نزنید و با مشاوره ها و فتواهای صدمن یک غاز به جناب پزشکیان، برای کشور هزینه درست نکنید. این عذرخواهی بیجا از کشورهای منطقه را کدامیک از حضرات و اساتید به رئیس جمهور پیشنهاد داد؟ او را معرفی کنید تا در عرصه های دیگر بالاخص در حوزه های علمی، نوآوری و فناوری هم از برکاتش استفاده و همگان از مشاوره های تاریخی و نادرش فیض ببرند.
سخنی هم با فرزند سختکوشتان جناب یوسف پزشکیان!
یوسف! شما چه کاره مملکت هستید که در توییتر فیلترشده ای که قفل باز شدنش هم دست پدر بزرگوارتان هست، اینگونه راحت توییت می کنید، امر و نهی می کنید و بار سنگین قوه مجریه را یک تنه به دوش می کشید؟ خسته نباشید! اما اگر ملت نخواهند شما اظهارفضل نمایید و این همه خستگی را متحمل نشوید، دقیقا باید چه کسی را ببینند؟! این را بدانید واقعا کسی از شما انتظار ندارد قلم فرسایی کنید و ذهنتان را خسته و متعاقب آن کلی هزینه برای کشور ایجاد کنید. لطفا بس کنید و امورات را به پدر گرامی بسپارید.
آقای پزشکیان، بیان این نکات صرفا یک تلنگر به شما و تیم رسانه ای اطرافتان است. بحث انتقاد و بحث تخریب دولت در میان نیست. خواهشا بدانید که هر حرفی می زنید و صحبتی می کنید اگر قبل از آن در مورد تبعاتش فکر نمی کنید برای کشور هزینه دارد. کشور ما اکنون در حال نبرد با شقی ترین دشمنان خداست، همه ما باید یکدل و یکصدا زیر پرچم مقدس ایران، برای نابودی دشمن هر آنچه را که در توان دارند به کار بگیرند. بدانیم که هر کس از بالاترین مقام اجرایی کشور تا یک شخص عادی اگر حرفی را به زبان می آورد باید در راستای منافع ملی و نجات کشور باشد نه ایجاد هزینه و خدایی ناکرده آسیب به کشور.