وزیر انرژی دانمارک از شهروندان خواست در پی افزایش شدید قیمت نفت در بحبوحه تنشهای آمریکا و ایران، در مصرف انرژی صرفهجویی کرده و کمتر از خودرو استفاده کنند.
وزیر انرژی دانمارک از شهروندان این کشور خواست با توجه به ادامهدار شدن افزایش شدید قیمت نفت در بحبوحه تنشها و جنگ میان آمریکا و ایران، در مصرف انرژی صرفهجویی کنند.
به گزارش مهر، لارس آگارد، وزیر انرژی و تأسیسات دانمارک با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی از مردم این کشور خواست تا حد امکان از استفاده غیرضروری از خودرو خودداری کنند.
وی خطاب به شهروندان دانمارکی گفت: «لطفاً، لطفاً، لطفاً اگر رانندگی با خودرو ضرورت ندارد، این کار را انجام ندهید.»
به گفته آگارد، کاهش مصرف سوخت و انرژی میتواند در شرایط افزایش قیمت جهانی نفت به کاهش فشار بر بازار انرژی و هزینههای مصرفکنندگان کمک کند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.