پشت‌پرده تحولات امنیتی تهران؛ «برنامه شورش از درون» چه بود؟

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 05:43
اقتصادنیوز:یک منبع آگاه با اشاره به تحولات امنیتی اخیر در پایتخت اظهار داشت: رویای تسلط بر خیابان از ایرانیان مخلص و مؤمن، در دستورکار مستقیم متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفته است، اما این بار نیز با محاسباتی غلط روبرو شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک منبع آگاه، با اشاره به تحولات امنیتی اخیر در پایتخت اظهار داشت: رویای تسلط بر خیابان از ایرانیان مخلص و مؤمن، در دستورکار مستقیم متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفته است، اما این بار با محاسباتی غلط روبرو شده‌اند.

 وی با تحلیل شرایط کنونی تصریح کرد: پنج عامل مهم، شرایط و زمینه‌های امکان «شورش از درون» را برای سرویس‌های ضدایرانی و معاندین به شدت سخت‌تر ساخته است.

این مقام آگاه در تشریح این عوامل گفت: حضور گسترده بسیج در گستره ملی و محلات، عبور جمهوری اسلامی از مرحله سخت انتخاب و تثبیت رهبری، فرسایشی شدن جنگ برای متجاوزان در میدان، آسیب دیدن عقبه خارجی تجزیه‌طلب‌ها در سطح پیرامونی و افزایش شکاف عمیق در جبهه معاندین از عواملی است که موجب شده دشمن چنین برنامه ای را در نظر بگیرد.

وی تأکید کرد: دشمن با وجود تلاش مذبوحانه برای ضربه زدن به ایست‌های بازرسی مردمی، امروز بیش از هر زمان دیگری در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده و صحنه امنیت کشور همچنان در اختیار نیروهای مخلص و مردمی است.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.