وال استریت ژورنال: صادرات نفت ایران رکورد زد

الف چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:53
وال استریت ژورنال نوشت: صادرات نفت ایران با بستن تنگه هرمز رکورد زد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، وال استریت ژورنال نوشت: ایران با وجود جنگ و بسته شدن تنگه هرمز، صادرات نفت خود را افزایش داده است.

بنابراین گزارش، صادرات ایران اکنون حدود 2.1 میلیون بشکه در روز است؛ رقمی بیشتر از قبل از جنگ. بیشتر این نفت به چین می‌رود.

در حالی که شرکت‌های بزرگ کشتیرانی فعالیت در منطقه را متوقف کرده‌اند، نفتکش‌های مرتبط با ایران همچنان از تنگه عبور می‌کنند.

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده از شرکت‌های رهگیری کشتی، حداقل 11.7 میلیون بشکه نفت خام ایران از زمان آغاز جنگ در 28 فوریه (10 اسفند) مسیر خود را از دل این آبراه به مقصد چین باز کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.