هشدار سردار تنگسیری: هر شناوری برای عبور از تنگه هرمز باید از ایران اجازه بگیرد

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:07
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هر شناوری برای عبور از تنگه هرمز باید از ایران اجازه بگیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آوش، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به کشتی‌ها برای عبور از ⁧ تنگه هرمز⁩ اطمینان داده بودند؟

‌این را باید از خدمه کشتی‌های expres rome و mayuree naree جویا شد که امروز بااعتماد به وعده‌های توخالی به اخطارها بی‌توجهی کردند و قصد عبور از تنگه را داشتند اما گرفتار شدند.

هر شناوری قصد عبوردارد باید از ⁧ایران⁩ اجازه بگیرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.