شبکه اصلی تامین برق ملکشاهی در مدار قرار گرفت️

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 13:26
ساختمان امور توزیع برق شهرستان ملکشاهی در پی حمله هوایی وحشیانه دشمن صهیونی آمریکایی، تخریب شد که با اقدام اکیپ‌های عملیاتی شبکه اصلی تامین برق ملکشاهی در مدار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شامگاه ۱۷ اسفندماه در پی حمله هوایی وحشیانه دشمن صهیونی آمریکایی، ساختمان امور توزیع برق شهرستان ملکشاهی که یک دستگاه خدمت رسان و غیر نظامی است دچار آسیب شدید شد.

دقایقی پس از حمله جهت برقراری خدمات برق و روشنایی مردم اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقات نسبت به تعمیر شبکه‌های آسیب دیده اقدام و شبکه اصلی تامین برق ملکشاهی در مدار سرویس قرار گرفت.

شبکه اصلی تامین برق ملکشاهی در مدار قرار گرفت️

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.