برنامه نابغه تنیس روی میز در روزهای جنگ/تمرین در ژاپن، رقابت در فرانسه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 08:11
بنیامین فرجی که روزهای اخیر را در کمپ تمرینی ژاپن سپری کرد، به زودی در رقابت های استارکانتندر فرانسه شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک روز پیش از آغاز جنگ آمریکایی - صهیونی در ایران، بنیامین فرجی نابغه تنیس روی ایران عازم ژاپن شد تا بخشی از برنامه تمرینی خود را در این کشور دنبال کند.

او طی این مدت در کمپ تمرینی ژاپن با تیم ملی این کشور تمرین داشت و همچنان این برنامه تمرینی را دنبال می کند.

حضور در رقابت های استارکانتندر جوانان فرانسه هم در برنامه بنیامین فرجی قرار دارد. این مسابقات حدود دو هفته دیگر برگزار می شود اما اینکه فرجی از چه مسیری راهی فرانسه شود، هنوز مشخص نیست.

در صورت مهیا شدن شرایط، فرجی به صورت مستقیم از ژاپن راهی فرانسه می شود اما اگر شرایط ویزایی اقامت در ژاپن، چنین اجازه ای به او ندهد، وی راهی دوسلدورف می شود و پس از چند روز تمرین در این شهر، عازم محل برگزاری رقابت های استارکانتندر فرانسه خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.