کاظم جلالی: خسارت به نیروهای حمله‌کننده به ایران به‌طور تصاعدی افزایش خواهد یافت

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 05:10
اقتصادنیوز: کاظم جلالی به خبرگزاری «ریانووستی» گفت خسارت به نیروهایی که به ایران حمله کرده‌اند به‌طور تصاعدی افزایش خواهد یافت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جلالی روز چهارشنبه در سخنانی گفت: «نیروهای آمریکا و رژیم اسرائیل از پیش با بخشی از توانایی‌های دفاعی ایران آشنا شده‌اند ... با ادامه تجاوز، خسارت به نیروها و تجهیزات دشمن به‌طور تصاعدی افزایش خواهد یافت.»

وی افزود ایران «دارای دکترین منحصربه‌فردی در راهبردها و تاکتیک‌های رزمی است و سطح و شدت درگیری را در هر جبهه بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم می‌کند.»

آمریکا و رژیم صهیونیستی شنبه ۹ اسفند ماه در حالی‌که مذاکرات هسته‌ای با ایران با میانجیگری عمان در حال انجام بود در یک عملیات از پیش طراحی‌شده، بخش‌هایی از ایران را مورد هدف قرار دادند.
 
ایران در پاسخ به این تجاوز آشکار به حملات موشکی، به سرزمین‌های اشغالی و اهداف و پایگاه های آمریکا در منطقه را آغاز کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.