عراقچی: ما تازه شروع کرده ایم!

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 02:03
اقتصادنیوز:عباس عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نیروهای مسلح قدرتمند ایران تازه شروع به مجازات اسرائیل کرده‌اند.

​به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نتانیاهو نمی‌خواهد شما ببینید که نیروهای مسلح قدرتمند ایران چگونه در حال مجازات اسرائیل به‌خاطر تجاوزش هستند.

او افزود:‌این چیزی است که نیروهای ما در میدان گزارش می‌دهند: «ویرانی گسترده‌ای که موشک‌های ما به‌جا گذاشته‌اند، رهبران هراسان و مضطرب, و سامانه‌های پدافند هوایی که دچار اختلال شده‌اند.»

عراقچی در پایان نوشت: و ما تازه شروع کرده ایم!

 

وزیر خارجه ایران پیش از آن نیز در ایکس نوشته بود: این ادعا که ایران قصد داشت به ایالات متحده یا نیروهای آمریکایی حمله کند، چه به‌صورت پیشگیرانه و چه به‌عنوان اقدام پیشدستانه، یک دروغ محض و آشکار است.

او افزود: تنها هدف از این دروغ، توجیه «عملیات اشتباه بزرگ» است؛ ماجراجویی خطرناکی که توسط اسرائیل طراحی شده و هزینه آن توسط مردم عادی آمریکا پرداخته می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.