اطلاعیه شرکت نفت درباره حمله به چند انبار نفت تهران و کرج

پارس نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره حمله موشکی به انبارهای نفت ایران اطلاعیه صادر کرد.

شب گذشته چندین انبار نفت در تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره حمله موشکی اطلاعیه مهمی صادر کرد.

به گزارش پارس نیوز به نق از مهر، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پیرو حمله دشمن به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و  تیم‌های آتش‌نشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: پیش از این، تمهید لازم به‌منظور حداقل‌سازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حاضر تامین سوخت استان‌های تهران و البرز نیز به‌صورت پایدار از سایر مبادی در حال انجام است.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.