کاهش سهمیه بنزین با کارت شخصی

افکار نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
سهمیه سوخت‌گیری با کارت شخصی ۱۰ لیتر کاهش پیدا کرد.

 علیرضا معتمدیان استاندار تهران اعلام کرد سهمیه‌ کارت سوخت از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد و این مساله به صورت مقطعی است و با تدابیری که صورت می‌گیرد و با همراهی مردم به شرایط عادی برمی‌گردیم.

کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ۵ فرآورده‌های نفتی نیز به مردم توصیه کرد: اولاً برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاه‌ها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.

احسان جان محمدی رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور گفت: با توجه به محدودیت ایجاد شده در سوخت رسانی با بنزین، تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان تهران و البرز، برای سوختگیری به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.