آخرین وضعیت دورکاری بانوان و آقایان | ویدئو

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:25
مهاجرانی گفت: بانوان کارمند در تهران دور کار و حضور آقایان ۲۰ درصدی است.

به گزارش همشهری آنلاین، مهاجرانی بیان کرد: سازمان امور اداری و استخدامی بخشنامه‌ای را صادر کرده است که حضور بانوان در استان تهران به صورت کامل دورکار باشد البته به جز مراکز امداد رسان.

حضور آقایان هم با ۲۰ درصد نیروها است ولی مدیران طبیعتاً باید حضور داشته باشند.

به هر حال مدیران کسانی هستند که علی القاعده مدیر شده اند تا در روزهای سخت پای کار کشورشان بایستند.

استانداران هم به اندازه کافی اختیاراتی را دارند و مسلما در این زمینه شرایط به اندازه کافی به صورت قانونی مهیا شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.