مرندی: رژیم ترامپ، پدافندش را پشت مخازن نفت کشورهای منطقه پنهان کرده

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:44
یک تحلیلگر سیاسی گفت: رژیم ترامپ برخی پرتابگرهای خود در منطقه را در نزدیکی مخازن نفتی کشورهای عربی مستقر کرده است.

به گزارش تسنیم، سیدمحمد مرندی، تحلیلگر سیاسی در یک یادداشت در پلتفرم ایکس نوشت: من مطلع شده‌ام که رژیم ترامپ برخی از پرتابگرها و سامانه‌های پدافند هوایی خود را در نزدیکی مخازن نفتی کشورهای عربی منطقه مستقر کرده و از آن مکان‌ها شلیک می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر حوادث بزرگتری در جریان حمله به این مراکز رخ ​​دهد، تقصیر متوجه ترامپ و رژیم‌هایی است که به آنها اجازه حضور و شلیک از خاک خود را داده‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.