کاهش سهمیه سوختگیری؛ این خودروها به هیچ وجه برای بنزین مراجعه نکنند + جزئیات

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:42
به گفته استاندار تهران، سهمیه سوختگیری با کارت شخصی در جایگاه ارز ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا معتمدیان گفت: در پی حمله متجاوزان آمریکایی صهیونی به چند نقطه از انبارهای نفت در تهران و استان البرز،روند سوختگیری در استان تهران با محدودیت‌هایی مواجه شده و سهمیه هر بار سوختگیری با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافته است.

همچنین کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ۵ فرآورده‌های نفتی نیز به مردم توصیه کرد: اولاً برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاه‌ها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.

ویس کرمی گفت: از ایجاد صف در جلوی پمپ بنزین‌ها به شدت خودداری کنند و در صورتی که خودروهای امدادی و آمبولانس راجعه می‌کنند بلافاصله برای سوگیری به آنها نوبت بدهند.

مدیرعامل شرکت فرش فرآورده‌های نفتی نیز افزود: خودروهایی که دو گانه سوز هستند به هیچ وجه برای بنزین مراجعه نکنند، بلکه باید به جایگاههای سی‌ان‌جی برای دریافت گاز مراجعه کنند.

احسان جان محمدی، رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور گفت: با توجه به محدودیت ایجاد شده در سوخت رسانی با بنزین، تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان تهران و البرز، برای سوختگیری به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.