خروج تیم اسکی ایران از ژاپن

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:06
تیم اسکی موگول ایران، ژاپن را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کرد تا از این مسیر به ایران بازگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی اسکی موگول ایران که به‌منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی و حضور در رقابت‌های کاپ آسیا راهی ژاپن شده بود، پس از پایان برنامه‌های خود این کشور را ترک کرد.

به نقل از ایسنا، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و همچنین همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، شرایط خروج اعضای تیم از ژاپن فراهم شد. بر این اساس، اعضای تیم اسکی موگول ایران، ژاپن را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کردند تا از آنجا روند بازگشت خود به ایران را ادامه دهند.

گفتنی است هماهنگی‌های لازم برای بازگشت ایمن و سریع اعضای تیم به کشور در حال انجام است.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.