مردم نگران نباشند؛ بنزین به اندازه کافی ذخیره شده است

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:01
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:برای تامین بنزین تهران و کرج تمهیدات لازم را اندیشیده بودیم.

ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: بنزین به اندازه کافی در انبارهای نفتی ذخیره شده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: دیشب 4 تا از تاسیسات ذخیره سازی نفتی و یک مرکز نقل و انتقال فرآورده های نفتی در تهران و البرز مورد حمله هواپیماهای دشمن قرار گرفت.در این حادثه 4 نفر از رانندگان نفتکش تاسیسات به شهادت رسیدند.

ویس کرمی گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و هموطنان فقط زمانی که نیاز فوری دارند به جایگاه ها بروند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: برای تامین بنزین استان های تهران و کرج تمهیدات لازم را اندیشیده بودیم. تامین بنزین در حال انجام است و بنزین به قدر کافی در انبارهای نفت ذخیره شده است.

به گفته وی، اولویت سوخت گیری با خودروهای امدادی و آمبولانس ها و خودروهای حامل کالاهای اساسی مردم است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.