حمله پهپادی به هتل سربازان آمریکایی در کویت

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:21
ارتش کویت خاطرنشان کرد که برخی از تأسیسات در جریان رهگیری، متحمل خسارات مادی ناشی از سقوط بقایای پهپاد شده‌اند.

رسانه‌ها گزارش دادند که ساختمان اصلی مؤسسه دولتی تأمین اجتماعی در کویت هدف قرار گرفته و منجر به خسارات مادی قابل مشاهده‌ای شده است این در حالی است که محل پناه گرفتن نیروهای آمریکایی بوده است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد هتل کویتی که سوخت، ساختمان تأمین اجتماعی و مرکز فرماندهی جدیدی بود که آمریکایی‌ها در آن پناه گرفته بودند.

این در حالی است که ارتش کویت اعلام کرد که پدافند هوایی همچنان در حال مقابله با موجی از پهپادهاست که به حریم هوایی این کشور نفوذ کرده بودند.

ارتش کویت خاطرنشان کرد که برخی از تأسیسات در جریان رهگیری، متحمل خسارات مادی ناشی از سقوط بقایای پهپاد شده‌اند.

ارتش کویت افزود که سامانه‌های پدافند هوایی و هواپیماها همچنان برای محافظت از حریم هوایی این کشور در حال مقابله با اهداف هوایی متخاصم هستند.

سازمان هواپیمایی کشوری کویت تصریح کرد که یک پهپاد به مخزن سوخت در فرودگاه بین‌المللی کویت برخورد کرده است، اما تلفاتی نداشته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.