سوخت به اندازه کافی موجود است / در صورت نیاز واقعی مراجعه کنید

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 08:02
سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: سوخت به اندازه کافی موجود است و کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد.

سوخت به اندازه کافی موجود است / در صورت نیاز واقعی مراجعه کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد.

رضا نواز افزود: انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفته‌اند و هم‌اکنون نیرو‌ها مشغول عملیات اطفای حریق هستند.

وی به مردم اطمینان داد که با پدیده بی‌بنزینی مواجه نخواهیم شد.

سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: در این شرایط توصیه می‌شود هنگام مراجعه به جایگاه‌ها حتماً از کارت سوخت شخصی استفاده کنند، صبوری پیشه کنند و تنها افرادی که نیاز واقعی دارند به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.