روسیه سطح بالای اعتماد میان مسکو و تهران را ستود

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 20:38
رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه در سخنانی اعلام کرد: رایزنی میان رؤسای جمهور روسیه و ایران سطح بالای اعتماد میان مسکو و تهران را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، «گریگوری کاراسین» رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه در اظهاراتی، رایزنی تلفنی میان روسای جمهور روسیه و ایران را نشانه «سطح بالای اعتماد میان مسکو و تهران» توصیف کرد.

رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اعلام کرد: رایزنی میان رؤسای جمهور روسیه و ایران سطح بالای اعتماد میان مسکو و تهران را نشان می دهد.

«گریگوری کاراسین» سپس اضافه کرد: تاکید رایزنی اخیر میان رؤسای جمهور روسیه و ایران بر مناسبات مبتنی بر اعتماد فیمابین بوده است. مشکلات مطرح را در راستای اطمینان از اعتماد متقابل با هم به‌ اشتراک می‌ گذاریم، به‌ ویژه در خصوص مواجهه نظامی که در منطقه با اقدامات آمریکا و اسرائیل آغاز شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.