هوشمندسازی خدمات استاندارد در پایانه‌های مرزی

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 19:27
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خوشبختانه هوشمندسازی خدمات استاندارد در پایانه‌های مرزی در دستور کارسازمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه انصاری رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست وبیناری کمیته اضطرار و مدیریت بحران سازمان افزود: باید در همه استان‌های کشور کارها به نحوی برنامه‌ریزی و مدیریت شود تا خدمات مورد نیاز مردم درحوزه فعالیت‌های استاندارد به صورت شبانه روزی ارائه شود.

بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد، وی اضافه کرد: کمیته اضطرار و مدیریت بحران در استان‌ها با حضور اعضای ذی‌ربط به صورت مستمر تشکیل، تصمیم‌گیرهای لازم انجام تا خللی در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد و گزارش آن نیز به ستاد داده شود.

انصاری گفت: لازم است آزمایشگاه‌ها برای آزمون به ویژه کالاهای اساسی فعال بوده و وظایف شان را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه هوشمندسازی خدمات استاندارد در پایانه‌های مرزی در دستور کارسازمان است.

رئیس سازمان ملی استاندارد همچنین گفت: تا حدامکان باید از هزینه کردهای غیرضرور پرهیز و تدابیر لازم برای حفظ و صیانت از نیروهای انسانی وامکانات و تجهیزات اندیشده شود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.