پیامک پرداخت وجه برای مسکن حمایتی تا پایان امسال ارسال نمی‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:23
معاونت مسکن وزارت راه اعلام کرد: تا پایان امسال هیچ پیامک پرداخت وجه مسکن حمایتی ارسال نمی‌شود و تنها پیامک‌های سامانه V.maskan معتبر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پیامک‌های مربوط به درخواست وجه برای پروژه‌های مسکن حمایتی صرفاً از طریق سامانه پیامکی V.maskan ارسال می‌شود و متقاضیان باید نسبت به پیامک‌های دریافتی از سایر سرشماره‌ها بی‌توجه باشند.

در اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آمده است: هرگونه پیامک درخواست وجه در ارتباط با مسکن‌های حمایتی تنها از طریق سامانه پیامکی V.maskan ارسال خواهد شد و پیامک‌های دریافتی از دیگر سرشماره‌ها در خصوص پرداخت وجه فاقد اعتبار است.

در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است: با توجه به شرایط جنگی، تا پایان سال جاری هیچ‌گونه پیامکی مبنی بر پرداخت وجه از طریق سامانه پیامکی V.maskan برای متقاضیان مسکن‌های حمایتی ارسال نخواهد شد.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: پیامک درخواست وجه برای مسکن‌های حمایتی صرفاً از طریق سامانه پیامکی V.maskan ارسال می‌شود و دریافت پیامک از سایر سرشماره‌ها اعتباری ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.