وزیر انرژی قطر هشدار داد که با تداوم تنشها، تولیدکنندگان نفت در حاشیه خلیجفارس ظرف چند هفته صادرات خود را متوقف میکنند. به گفته سعد الکعبی، اعلام وضعیت فورس ماژور توسط تمامی کشورهای منطقه قطعی است و بازار جهانی شاهد نفت ۱۵۰ دلاری خواهد بود.
وزیر انرژی قطر گفت: در چند روز آینده هر کشور حاشیه خلیج فارس که حالت اضطراری اعلام نکرده است، مجبور میشود این کار را انجام دهد.
به گزارش فارس، فایینشال تایمز نوشت، قطر انتظار دارد که تمام تولیدکنندگان انرژی در خلیجفارس ظرف چند هفته صادرات خود را متوقف کنند و قیمت نفت را به ۱۵۰ دلار در هر بشکه برسانند.
وزیر انرژی قطر، سعد الکعبی در گفتگو با این روزنامه گفته است: «همه کسانی که تاکنون فورس ماژور اعلام نکردهاند، انتظار میرود در چند روز آینده که این وضعیت ادامه دارد، این کار را انجام دهند. همه صادرکنندگان در منطقه خلیج فارس مجبور به اعلام فورس ماژور خواهند شد.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.