ورود سامانه بارشی جدید به کهگیلویه و بویراحمد از اواخر شنبه

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 12:19
یاسوج-مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدید به استان از اواخر روز شنبه خبر داد.

علی کرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای مختلف جوی، از امروز تا بعدازظهر فردا جو نسبتاً آرامی در استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم است.

وی افزود: از اواخر روز شنبه به تدریج موج بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد استان می‌شود و تا روز دوشنبه مناطق مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این سامانه بارشی هشدار سطح زرد شماره ۳۱ صادر شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه با بارش باران، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و مه‌آلودگی همراه خواهد بود.

کرمی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، تغییرات دمایی در هفته آینده چندان قابل توجه نخواهد بود.

وی درباره وضعیت کلی هوا در مناطق سردسیری و گرمسیری استان گفت: روز جمعه آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز شنبه آسمان قسمتی ابری خواهد بود و از اوایل شب به تدریج افزایش ابر و بارش باران، رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، افزایش وزش باد و مه‌آلودگی پیش‌بینی شده است.

کرمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه چرام با بیشینه دمای ۲۲.۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سی‌سخت با کمینه دمای ۱.۴ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان گزارش شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.