جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا؛ پیروزی میزبان برابر ملی پوشان ایران

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:17
دختران ایران در دومین مسابقه‌ی خود در رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های بانوان آسیا برابر استرالیا نتیجه را واگذار کردند.

جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا؛ پیروزی میزبان برابر ملی پوشان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا به مصاف استرالیا رفت و نتیجه را واگذار کرد. 

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه که در چهارچوب گروه A برگزار شد، مقابل میزبان مسابقات قرار گرفت و با چهار گل شکست خورد.

تیم ایران که در این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و فیلیپین هم‌گروه است، نتیجه دو دیدار خود را مقابل کره‌جنوبی و استرالیا واگذار کرده است. 

مریم یکتایی، عاطفه ایمانی، عاطفه رمضانی‌زاده، ملیکا متولی، زهرا سربالی، شبنم بهشت، زهرا قنبری، فاطمه امینه برازجانی، محدثه زلفی، فاطمه شبان و مونا حمودی در ترکیب ابتدایی تیم ایران در دیدار با استرالیا قرار داشتند. 

شاگردان مرضیه جعفری در آخرین مسابقه خود از ساعت ۱۲:۳۰ یکشنبه ۱۷ اسفند برابر فیلیپین به میدان می‌روند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.