محمدحسن محمدی معاون تجارت و امور بین‌الملل شرکت نفت شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:03
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با هدف ارتقای کیفی و ایجاد انضباط مالی و تجاری در حوزه تجارت نفت خام و فرآورده‌ها، معاون تجارت و امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، محمدحسن محمدی را به عنوان «معاون تجارت و امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران» منصوب کرد. این انتصاب با هدف انضباط مالی و تجاری در حوزه فعالیت‌های مدیریت امور بین‌الملل و شرکت بازرگانی نیکو صورت گرفته است.

در متن حکم حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت، خطاب به محمدی، بر ضرورت شفاف‌سازی، ساماندهی و ارتقای کیفی فعالیت‌های مرتبط با تجارت نفت خام و فرآورده‌های نفتی تأکید شده است.

بورد در این حکم آورده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون تجارت و امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل و همکاری کامل با سایر مدیریت‌های ذی‌ربط، با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب نسبت به ایجاد انضباط مالی و تجاری در حوزه فعالیت‌های مدیریت امور بین‌الملل و شرکت بازرگانی نیکو اقدام کنید.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.