یک مربی لیگ برتری دیگر هم از ایران رفت

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:34
سرمربی تیم ذوب آهن، ایران را به صورت زمینی ترک کرد.

 عدنان کاستوویچ که تابستان امسال به فوتبال ایران آمد تا به عنوان مربی در تیم ذوب آهن فعالیت کند، در روزهای اخیر کشور را ترک کرده است.

کاستوویچ که ابتدای فصل به عنوان دستیار قاسم حدادی‌فر به جمع سبزپوشان اضافه شد، با وجود تغییرات کادر فنی این تیم، در کنار جلال امیدیان به کارش ادامه داد ولی با آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، اقدام به ترک کشور کرد تا با بهبود شرایط و از سرگیری مسابقات، دوباره به ایران بازگردد.

این مربی بلژیکی - بوسنیایی البته تابستان در حالی پیشنهاد ذوب آهن را پذیرفت که کشور درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی بود و حالا نیز قبل از جدایی موقت، ابراز امیدواری کرده زودتر به ایران برگردد.

طبق برنامه مسابقات، ذوب آهن قرار بود در چارچوب هفته بیست و سوم با پرسپولیس دیدار کند که در صورت پیروزی در این بازی، از منطقه سقوط خارج می‌شد اما این بازی لغو شد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت تراکتور در لیگ نخبگان آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.