سامانه «حقوق و مزایای سازمان اداری و استخدامی کشور» که قرار بود از ۱۶ اسفندماه برای بارگذاری اطلاعات دستگاههای اجرایی باز شود، با هدف تسریع در فرآیند پرداختها، از ۱۲ اسفندماه به صورت عملیاتی در دسترس قرار گرفت.
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاههای اجرایی از ۱۲ اسفند ماه، به مدت سه روز فرصت دارند اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان خود را در این سامانه بارگذاری و تکمیل کنند.
بنا بر این گزارش، روند پس از ثبت اطلاعات، همانند ماههای پیشین خواهد بود.
به گزارش ایسنا ، به این ترتیب، پس از تایید اطلاعات توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، دادههای تأیید شده به سازمان برنامه و بودجه ارسال میشود و پس از انجام فرایند در آن سازمان، در نهایت اطلاعات به خزانهداری کل کشور برای پرداخت، داده خواهد شد.
این اقدام در جهت تسریع فرآیند پرداخت حقوق کارکنان دولت انجام شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.