پیام وزیر کار به کارگران و کارفرمایان در شرایط جنگی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:06
وزیر کار در پیامی از کارگران و کارفرمایانی که همچنان به فعالیت ادامه می‌دهند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی تمام کارگران و کارفرمایانی که در شرایط جنگ به فعالیت ادامه می‌دهند، خطاب قرار داد و گفت: به وجود تک‌تک شما افتخار می‌کنم!

در متن این پیام آمده است:

به نام خالق هستی بخش

برادران و خواهران گرامی کارگر و کارفرما

در این روزهای سنگین آتش و خون، که مرزهای ایران عزیز با شجاعت و جانفشانی نیروهای مسلح پاسداشته می‌شود، شما عزیزان در جبهه کار و تولید و در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، با عمق بصیرت و مسئولیت‌پذیری، این باور را به نمایش گذاشته‌اید که پشت هر کارخانه، پشت هر خط تولید، اراده‌ای ایرانی نهفته است.

شما در جبهه کار و تولید با تداوم حرکت چرخ‌های تولید، نور زندگی را روشن نگه داشته‌اید و باور دارید که چراغِ تولید، خدمات و اقتصاد ایران نباید خاموش شود؛ این نه تنها نشانی از پایداری شما است، بلکه تجلی عینی تعهد فرهنگی و مسئولیت شما به ایران است و به راستی که در این روزگار، ایستادن در میدان و حفظ حضور در عرصه اقتصادی، بازتابی است از جهاد و دفاع از میهن.

تلاش بی‌وقفه شما، نمادی از ایمان به آینده است و الگویی برای مجاهدت اقتصادی.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.