نحوه فعالیت بانک‌ها برای فردا و روز شنبه اعلام شد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:05
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی این شورا مبنی بر فعالیت بانک‌ها در استان تهران و سایر استان‌ها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیئت دولت، تمامی بانک‌های کشور در روزهای پنجشنبه و شنبه اسفند، به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

به گزازرش همشهری آنلاین، بر اساس پیگیری‌ها از شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام شد پیرو اطلاعیه قبلی این شورا مبنی بر فعالیت بانک‌ها در استان تهران و سایر استان‌ها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیئت دولت، تمامی بانک‌های کشور در روزهای پنجشنبه چهاردهم و شنبه شانزدهم اسفند، به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

همچنین اعلام شد بر این اساس، ۳۰ درصد شعب بانک‌ها که اسامی آنها در وب‌سایت‌های اطلاع رسانی بانک‌ها ذکر شده است، به همراه نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی مورد نیاز، در روزهای مذکور، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان دایر است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.