جمله آقای کارگردان درباره رهبر شهید و هلهله ها | سید علی سال‌ها بود که...

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 10:47
تهیه‌کننده «بازمانده» در وصف رهبر شهید و حمله اخیر رژیم صیهونیستی، یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، منوچهر محمدی، تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران در وصف شهادت رهبر معظم انقلاب و تجاوز رژیم صیهونیستی و آمریکا به خاک کشورمان، یادداشتی را منتشر کرد، در متن این یادداشت آمده است:

«ما دربارهٔ کربلا خوانده بودیم و شنیده بودیم، اما این‌روزها کربلا را با تمام وجودمان می‌بینیم و لمس می‌کنیم و باید چون زینب بگوییم، جز زیبایی نمی‌بینیم. اینکه جانی‌ترین جانیان جهان، خون پاکان این سرزمین را به زمین می‌ریزند، امری است که منتظر آن باید می‌بودیم و چه باک!

سیدعلی سال‌ها بود که شهادت را طلب می‌کرد. او به آرزویش رسید. اکنون هر ایرانی باید کاری زینبی کند. مقاومت و ایستادگی وظیفه امروز ماست. تاریخ خواهد نوشت ملتی به نام «ایران» در مقابل همهٔ جهان شرارت و پلیدی ایستاد و سر خم نکرد. زندگی با ذلت و تسلیم ارزشی ندارد. در تاریخ فردا روزی خواهند نوشت، ایرانیان تا آخرین نفس و تا آخرین قطرهٔ خون پای اعتقاد و کشورشان ایستادند.

هلهلهٔ امروز این جانیان عمرِ کوتاهی خواهد داشت و نامشان به زشت‌ترین شکل ثبت می‌شود. هر قطرهٔ خون مظلومی که در این خاک بر زمین ریخته شود، تا دنیا دنیا است گریبان آنان را خواهد گرفت. این وعده صادق خداست.»



منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.