ترامپ: نفتکش‌ها را در تنگه هرمز اسکورت می‌کنیم

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 00:14
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه شب گفت که «فورا تضمین‌ها و بیمه‌های ریسک سیاسی» به کشتی‌های حامل انرژی و سایر شناورها ارائه می‌دهد و نیروی دریایی ایالات متحده، در صورت لزوم، نفتکش‌ها را برای عبور از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، آکسیوس نوشت: ترامپ گفت که آژانس توسعه مالی آمریکا بیمه‌های مالی را «به قیمت معقولی» در اختیار کشتی‌ها قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر لازم باشد، نیروی دریایی آمریکا در اسرع وقت اسکورت نفتکش‌ها در تنگه هرمز را آغاز خواهد کرد.

ترامپ گفت: آمریکا جریان آزاد انرژی به دنیا را تضمین خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.