تشدید بازرسی‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
وزیر صمت از تشدید بازرسی و نظارت میدانی خبر داد تا از سوء‌استفاده و افزایش قیمت کالاها جلوگیری شود.

دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی وزیر صمت با معاونان و مدیران کل استان‌ها در پی دستور رئیس جمهور برای تداوم خدمات‌رسانی یکپارچه به مردم و بررسی وضعیت تأمین کالاهای اساسی، برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در پی دستور مسعود پزشکیان رئیس جمهور  برای تداوم خدمات‌رسانی یکپارچه به مردم، دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاونان و مدیران کل استان‌ها به‌صورت برخط برگزار شد.

 در این نشست، آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی، مواد اولیه و تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از آخرین وضعیت استان‌ها، به‌ویژه مناطق مهمان‌پذیر، در حوزه تأمین مایحتاج عمومی و اقلام مصرفی ارائه شد.

 وزیر صمت در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان استانی، بر لزوم نظارت مستمر و شبانه‌روزی بر فرآیند تأمین و توزیع کالاها تأکید کرد و خواستار اعلام فوری هرگونه کمبود به ستاد مرکزی شد تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

 وی همچنین از مدیران استان‌ها خواست با تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌های میدانی، از هرگونه افزایش قیمت به بهانه کمبود برخی اقلام به‌طور جدی جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، برنامه‌ریزی‌ها با هدف حفظ آرامش بازار، ثبات قیمت‌ها و پاسخگویی سریع به نیازهای مردم ادامه دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.