شمار زخمی‌های حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به سنندج به ۱۶۸ نفر رسید

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:11
در بیمارستان کوثر ۱۰۶ نفر، در بیمارستان بعثت ۲۸ نفر، در بیمارستان توحید ۸ نفر و در بیمارستان سیدالشهدا(ع) ۱۴ نفر از مجروحان تحت درمان قرار دارند.
 فرماندار سنندج اعلام کرد: در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ۶ نقطه از شهر از جمله مناطق مسکونی، تاکنون ۱۶۸ نفر زخمی و ۱۲ نفر هم شهید شده‌اند.
 
غریب سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار مصدومان در مراکز درمانی اظهار کرد: در بیمارستان کوثر ۱۰۶ نفر، در بیمارستان بعثت ۲۸ نفر، در بیمارستان توحید ۸ نفر و در بیمارستان سیدالشهدا(ع) ۱۴ نفر از مجروحان تحت درمان قرار دارند.
 
وی تأکید کرد روند رسیدگی به مصدومان با تمام ظرفیت در حال انجام است و تمامی دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدماتی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.